Oda’mızdan Müşteri Şikayet Yönetimi (Müşteri Memnuniyeti, Hizmet Esnasında Davranış ve Uğurlama Yönetimi) Eğitimi
14 Aralık Cuma günü Oda’mız Konferans Salonu’nda Müşteri Şikayet Yönetimi (Müşteri Memnuniyeti, Hizmet Esnasında Davranış ve Uğurlama Yönetimi) Eğitimi verildi.
Aydın Patent Ltd. Şti. yetkilisi Önder Aydın tarafından verilen eğitimde, “Müşteri İlişkileri Yönetimi’nde müşteri şikayetlerinin önemi, müşteri tatmininin temel unsurları, Kazan-Kazan ilişkisi, Müşteri şikayet yönetimi iş akışı, ISO 10002 standardı, müşteri memnuniyetinin yeniden sağlanması için taktikler, örnek olaylar ve uygulamalar konuları işlendi.